lördag 2 augusti 2008

Lördag

Dagen idag har gått rätt så segt, men det är nog bara för jag längtar efter att det ska bli Söndag, så Micke kan komma igen :D Och då kommer han att stanna i två veckor hos mig! ♥

Annars idag har jag inte gjort så mycket, spelade lite Nintendogs (börjat att spela det igen), försöker få ihop tillräckligt med trainer points så jag kan skaffa en husky i spelet. De olika spelen man kan köpa innehåller olika raser, men man kan faktiskt få alla raserna i ett spel. Gäller då bara att samla ihopa trainer points.. Har just nu runt 15000 points, och behöver 30000 får att kunna få en husky. Annars idag har jag kört lite WoW. Blev jagad av en jädrans lvl 41 human rouge som försökte ta död på mig hela tiden... Började då jag träffade honom i Booty Bay (en liten stad i WoW) och eftersom han är från allience så var jag på min vakt. Men jag vinkade till honom och han skrattade och vinkade tillbaka. Sedan började han dansa med mig, och därefter försvann han. Jag sprang vidare får att åka med en båt som skulle ta mig till andra landet. Och medan jag väntar dyker denna personen upp igen och försöker att döda mig! Men trög som han var fattade han nog inte att man inte kan döda andra spelare när det är vakter i närheten. Då han rörde mig var vakterna genast på honom och dödade honom. Jag gav ifrån mig ett elakt skratt och väntade återigen på båten. Efter ett tag kom denna killen igen... Han stod bakom mig och gjorde inget, och sen kom det ännu en alliance spelare, och båda hoppade upp på båten när den anlände. Men jag bestämde mig för att strunta i båten och ta nästa som kom. Ville inte risikera bli slaktad av dom. Men då, hoppade ena killen av båten (han som försökte mörda mig) och efter att båten hade seglat iväg, försökte denna killen döda mig igen, genom att gå bakom mig och försöka Backstabba mig :OMen jag sprang iväg, och tillsist hav han upp och sprang också iväg. Efter det hände det inte så mycket annat.

Inga kommentarer: