onsdag 31 mars 2010

Tandläkaren imorgon...

Usch, imorgon är det dags för ett tandläkarbesök! Vill inte! Ångest! Blä! Men jag är tvungen, jag måste kolla min visdomstand som jag har haft nu ett par månader. Jag hoppas inte att jag blir tvungen att dra ut den, men om den nu ligger och trycker mot den andra tanden, så är det tyvärr ett måste... Men som tur har visdomstanden inte känts eller gjort ont på länge. Så ja, förhoppningsvis behövs det kanske inte göra något alls. Men mest hatar jag den där hemska grejen som tandläkarna petar i tänderna med! Ugh, känslan, ljudet, bara allt det där hemska skrapandet på tänderna!! Hoppas allt går bra imorgon... Kommer i alla fall ha Micke med mig som tur :) <3

Wooh, nästa månad släpps Avatar på DvD!! Vi har redan förhandsbokat vårt! :D

Inga kommentarer: