fredag 30 april 2010

Film, film och mera film!

Phew, äntligen har vi fått igång vårt internet igen! Vi fick stå ut med två veckor utan internet, det är såå synd om oss! Aja, vi har spelat en massa och kollat på film, så vi har klarat oss :) Även om man har saknat internet väldigt mycket. Så idag fick vi äntligen vår kära gamla internet tillbaka! <3 Det var mycket att ta igen...

Igår var vi på bio och såg Ironman 2. Den var helt okej, men då förväntade jag mig inget speciellt heller. Den var en underhållande film helt enkelt :)
Sen har vi även varit och sett Kick-Ass! Den var därimot väldigt bra! Väldigt underhållande, bra story, rolig men även seriös. Klart den bästa superhjälte filmen på lääänge! Gå och se den! :D

Och ni till den stora nyheten...
Vi har fått Avatar på dvd!!! Jag vet att Blu-Ray versionen vore att föredra just för en film som Avatar. Men jag måste säga att kvaliteten på dvd-versionen var skitbra! Dem har såklart plockat bort all extra-material så kvaliteten blir som bäst. Men för mig gör det inget, så länge jag får se filmen! :D Vi fick även en snygg poster på köpet, men tyvärr får den ligga inne i gaderoben sålänge tills vi kan rama in den :) Har sett den engång på dvd, men vill se den igen! Och igen och igen, igen, igen!! Den är så bra! Jag fullkomligt älskar den! Och Micke älskar den också såklart! :)



Avatar <3

Inga kommentarer: