torsdag 20 november 2008

Levla på!

Jag och Micke har kört en massa WoW nu, och utforskat en massa i det nya kontinenten Northrend. Jag har redan fallit för Grizzly Hills, en nordisk lummig skog med härlig musik som får en att drömma sig in i en annan värld. Just nu är min warrior lvl 73, och det går lagomt fort att levla upp :) Inom en vecka är vi kanske redan lvl 80! Vi har även också skaffat Lich King Collectors Edition nu! Vi hittade en på Tradera för runt 600 kr, ja det är dyrt, men vissa betalar över 1000 kr för ett sådant. Så nu har vi både Burning Crusade och Wrath of the Lich King :D Så nu fattas vi bara första collectors edition, som är svårast att få tag på.


Grizzly Hills

Wrath of the Lich King är en väldigt bra expansion, och slår lätt första expansionen The Burning Crusade. Det finns många roliga och episka quests att göra, och den nya Hero Classen Death Knight är hur cool som helst, har dock inte kört så mycket med min än sålänge, därför att jag vill gärna levla upp min main gubbe innan jag kör nåt mer på min Death Knight. Man börjar som en Death Knight redan redan vid lvl 55, vilket är skönt, så man slipper att levla ända från lvl 1. Man får även en mount gratis efter ett enkelt quest :D Mounts kan kosta upp till 900 guld, med riding skills, men här slapp man slösa pengar på det... Har dock köpt en flying mount med min warrior för 900 guld.
Musiken i spelet är också bra, även bättre än Burning Crusades :)

Inga kommentarer: