lördag 27 december 2008

Julen är över...

Julen gick lika fort som den kom... Alltid lika snabb den jäveln :P Men det var en väldigt mysig och underbar jul :) Och jag fick mer saker än vad jag förväntade mig.
Jag fick:

- En Alien headknocker av min pojkvän!
- Pengar av mina föräldrar.
- En massa fina saker av min syster och hennes pojkvän! Som en mattpiska och diskborste ;)

Efter julen hade vi då vår traditionella jullunch med hela familjen. Det vill säga alla mina syskon med deras barn. Jag har aldrig varit så speciellt förtjust i barn och planerar inte heller att skaffa några. Oh well, idag åkte vi äntligen hem, åkte med tågen och för första gången fick jag åka x2000, men det var faktiskt inget speciellt med den faktiskt. Tågen blev såklart lite försenade som vanligt och det var jobbigt och tungt att bära våra påsar med mina dvd:er plus julklappar. Och vi kom hem typ 2 timmar senare eller så. Men vi kom hem som tur var, bättre sent än aldrig.

Inga kommentarer: