lördag 20 november 2010

Efter en lång och händelserik vecka, så kan man äntligen slappna av!

I Onsdags fick vi våra nya datorbord, så vi äntligen kunde flytta in våra datorer här i sovrummet. Så det blev mycket fixande och städande.

Vi såg även den nya Harry Potter filmen i Onsdags! Den var faktiskt väldigt bra, välgjord och följde boken bra. Visst, ett par småändringar här och där, men inget dåligt. Så nu väntar man ivrigt på att nästa del ska ha premiär.

Torsdag och Fredag var också endel fixande, allt blev först klart på fredagskvällen. Så idag kan man sitta och slappna av framför sin dator!

Och här ska det ätas och drickas en massa gott!



Det är ju trots allt Lördag ;)

Gubben min köpte denna otroligt söta/coola mössa till mig denna vecka!!!



Älskar den jättemycket!!! Och såklart älskar jag min gubbe också <3


Så nu ska vi bara ta det lugnt och spela och snaska på godis!!

2 kommentarer:

Katja sa...

Vilken toppen lördag! Den mössan var riktigt cool! Härligt och se någon annan som också är lite orginell :-D

Har fastnat för Amnesia: The Dark Descent. Dock så kan jag inte spela den själv så jag kollar på Walkthrough, går lika bra det :-)

Icewolf sa...

Haha, Amnesia är läskigt. Jag skulle inte kunna spela det själv heller. Så för min del tittade jag på när pojkvännen spelade ;)