lördag 20 november 2010

Kinectimals!!! Vill ha!!!

Åhh vad jag vill ha en Kinect till vår X-box 360!!! Inte för att jag vill ha alla dessa trista party spelen, utan jag vill ha "Kinectimals"!!! Jag är en sucker för söta djur, so sue me! När jag först såg spelet blev jag genast förälskad! Söta små tiger ungar och andra söta kattdjur!



Man får välja mellan fem olika ungar, som man ser på bilden ovan. En tiger, lejon, leopard, gepard och en svart panter. Sen måste man döpa djuret till det man vill, och den kommer att lyssna till sitt namn. Eftersom det finns en microfon i Kinect så kommer man få prata med djuret och den kommer då lära sig sitt namn. Sedan kan man genom Kinect klappa djuret med sina händer och i resten av spelet består av minispel, plus att man vårdar sitt djur. Och jag måste säga att jag var helt såld då jag såg det för första gången. Det var verkligen riktigt sött!



Spelgrafiken ser även riktigt snyggt ut, mycket mysiga och varma färger. Och djuren ser ju bara så sjukt söta ut! :D










Snälla, ge mig nu!!! :D

2 kommentarer:

Katja sa...

Jag vill också ha! Jag och killen var i Sammarkand i Fredags inne på Expert, tror det var där dom hade den, och jag stod där brevid en liten tjej på kanske 5år och beundrade dom söta djuren. Haha. Och jag är 25. Kommer aldrig sluta gilla sånt :-D

Även om det var jätte roligt med expansion packsen till The Sims så var den största höjdpunkten när The Sims Pets släpptes. Det mesta med djur går hem hos mig :-D

Icewolf sa...

Haha, man blir aldrig för gammal för söta djur :D

Åhh, jag älskade båda expansion paketen till både ettan och tvåan... Väntsr ivrigt efter en till Sims 3 med :D