tisdag 7 december 2010

Cataclysm är här!

Idag är det en väldigt speciell dag! Och alla som spelar World of Warcraft vet vad jag pratar om. Idag släpptes nämligen den nya expansion paketet "Cataclysm"!!!

Jag vaknade lite innan elva och gick upp för att fixa frukost, men samtidigt höll jag utkik efter postbilen. Och efter några minuter kom brevbäraren, och ett duns hördes vid dörren. Ett stort brunt paket från CDON hade anlänt!! Jag gick in till gubben i sovrummet och vi började öppna paketet med stjärnor i våra ögon.


Cataclysm!!!





Längtar så tills jag kan få skapa min första Worgen!!!

Men vi måste först fixa lite grejer innan vi kan installera det... Vi måste duscha och städa... Sen efter det kan vi börja!!!

Och vi har laddat up med pepsi och lite godis från helgen! Det kommer att bli riktigt nice!

Inga kommentarer: