lördag 29 januari 2011

Spelhelgen fortsätter!

Igår inledde vi helgen med en massa snaskigt godis, pepsi plus en massa tvspelande! Och idag fortsätter det!

Vi spelade Fable 3 igår, och det är riktigt underbart mysigt! Jag visste att jag skulle älska Fable 3 redan innan det släpptes, trots att spelet har fått blandat kritik. Men jag (och pojkvännen såklart) ÄLSKAR alla spelen! Många tycker att Fable 2 är bättre än trean, och att dem har ändrat för mycket saker i Fable 3. Jag tycker att allt som dem har ändrat är väldigt bra. Grafiken är snygg, musiken är mysig och hela spelstämningen är underbart härligt! Och pricken över i:et måste väll ändå vara det brittiska humorn! Inget slår brittiskt humor! :) Britter är så härligt flummiga, älskar dem!

Vi ska strax fortsätta att spela Fable 3! Jag var bara illa tvungen att blogga om spelet! ;)

Fable 3 höjer mysfaktorn till max!




Oh! Köpte även lite nytt chocklad igår! Den heter "Marabou Sensation Double Créme Wafer", de såg så goda ut på paketet och kände mig tvungen att köpa den haha. De var goda, men själva konsistensen var inte som jag förväntade mig. Men det var ändå gott! :)

Inga kommentarer: