måndag 1 september 2014

Varit på besök i Skåne!

Yes! Äntligen så är det den sista veckan inför The Sims 4 releasen och nu på torsdag så kommer spelet att släppas här i Europa! I USA så släpps spelet imorgon, no fair!

Igår så kom vi också hem från besöket hos våra familjer. I lördags så var vi hos min sambos familj och sedan sov vi hos hans mamma. Och igår så åkte vi till mina föräldrar och då fick jag också träffa min äldre danska kusin, hennes dotter och dotterns pojkvän. Vi pratade, hade det trevligt och fikade. Senare åkte vi in till Helsingborg och åt på en grekisk restaurang! Både jag och min sambo valde att äta souvlaki, en grillspätt med fläskkött och sedan fick man goda pommes/potatis skivor till. Efter det så åkte vi hem igen till mina föräldrar och stannade där ett tag och sedan hem igen. Trots att man bara var borta i en dag, så är det ändå rikigt skönt att komma hem igen!

Inga kommentarer: