fredag 29 augusti 2014

Snart dags för The Sims 4!

Äntligen så är denna vecka snart slut! Det är nu bara sex dagar kvar tills The Sims 4 släpps! *piper av glädje*

Imorgon så ska vi åka ner till Skåne och besöka familjen. Denna gång så åker både jag och min sambo ner till hans familj och stannar där över natten, sen nästa dag så åker vi till mina föräldrar och hälsar på och så senare på dagen åker vi hem igen. Vi brukar annars besöka våra familjer seperat. Även om det är trevligt, så saknar man att besöka familjen tillsammans med sin partner. Så nu har vi ändrat på det. Så nästa gång vi åker ner, så stannar vi hos min familj över natten etc. Det blir nog bra!

Min högra arm har börjat att göra ont igen...  Tidigare i år så fick jag ont i armen bara sådär. Det liksom högg till av smärta. Det kändes antingen som en nerv eller en muskel som satt i kläm. Efter ett tag så försvann smärtan, men jag hade fortfarande en lustig känsla kvar i armen, speciellt ifall man rörde vid den, då kändes det som man fick rysningar, just på det stället där det gjorde ont innan. Nu gör det då ont igen, fast lite högre upp. Det gör inte lika ont som förra gången, men det bränner ändå till. Det känns som man har ett brännsår där som någon tar på. Både jag och min sambo misstänker att det är en muskelinfektion eller något som jag kanske har fått efter att ha suttit för länge framför datorn. Man kanske borde gå till vårdcentralen och kolla?

Inga kommentarer: