måndag 18 augusti 2014

Är så trött på denna sjuka värld...

Åååh, det är så härligt att vädret är kallt och svalt. Det regnar mycket och man går runt och fryser på morgonen. Det kanske inte låter så speciellt kul, men för mig som ogillar supervärme och svettiga dagar, så är det här paradiset! Trots jag har en tröja på mig och mysbyxor, så känner jag mig lite frusen. Vi har t.o.m. satt på elementen lite.

Nog om det... Idag, så hörde jag ett rejält donade oväsen utanför. Trodde först att det kanske var åska. Sedan ser jag att vår katt, Lucy också reagerar och tittar ut igenom fönstret. Jag går för att kolla och förväntar mig någon stor maskin eller något därute. Men sedan slår det mig att det var ett stridsflygplan som flög över oss, ganska nära. Jag gick ut på balkongen, men inget gick att se. Dock så hördes donet efter planet länge. Jag måste erkänna att jag var ganska rädd där. Efter all skit med IS, så tänkte jag att det kanske var dem som kom och överraskade oss. Jag stod där på balkongen och kände hur hjärtat dunkade. Planet försvann med donet efter sig. Det kanske bara rörde sig om ett svenskt plan som åkte runt av någon anledning.

Jag är så sjukt irriterad på allt skit som händer i världen och som mest frustrerad på dessa extrema islamister som sprider skräck. Dessa fanatiska idioterna hotar länder hit och dit och hade nyligen hotat Norge. Men inget hände... än. De har även hotat med krig i Sverige. Blir så arg! Sluta att döda folk! Sluta att invadera länder!

Jag kan inte känna mig lugn. Man är alltid rädd att det kanske händer något utan förvarning. Man vet fan inte med dessa typer. Det är ganska sjukt att tänka att det är mest dessa islamister som har spridit skräck runtom i världen. Det ska bombas, terroriseras, döda oskyldiga. Varför kan ingen stoppa dem??

Inga kommentarer: