torsdag 17 december 2015

Glossybox December

Då var det dags för årets sista Glossybox! Var väldigt förväntansfull inför sista lådan. Hoppades på en hel del trevliga saker som mycket smink och så. Har för mig att förra årets December box hade endel smink.

Men, tyvärr var det inte så mycket att hurra åt. Det var väl helt okej innehåll, men det kunde har varit lite bättre.

Ett av sakerna var en värmespray från Maria Nila. Det är ganska välkomna, då jag plattar håret ganska ofta och mitt gamla värmespray håller på att ta slut snart.

Fick en läppglans/tint av märket Benefit. Jag har redan en liknande som jag knappt använder för jag tycker den är alldeles för bökig att få till bra. Gillade inte alls hur denna luktade eller smakade.

Sedan fick jag ännu en ögonskugga. Har fått en hel del ögonskuggor detta året, haha. Ögonskuggan var av Glossybox egna smink med färgen "Glossy Mauve". Lite grå/brun aktig.

Fick en rulle med "Nail Art Strips" från Glam of Sweden som man kan göra mönster på naglarna med. Kan vara intressant att testa. Dock så måste jag låta naglarna bli lite längre innan jag testar.

Sist men inte minst så fick jag två små tuber med  "Oxygen & Moisture" schampo och balsam av Dove. Testade dem igår och de är helt klart godkända. Varken superbra eller superdåliga.

Inga kommentarer: