onsdag 23 december 2015

Jul imorgon

Imorgon är det julafton. Kan inte ens tro det. Det känns (som alltid) att året har flugit förbi, helt sjukt! Idag så var jag och shoppade julklappar åt sambon. Ganska sent, I know. Köpte även lite julklappar åt vår katt Lucy, haha.

Men jag har alltid en sådan problem när jag ska köpa presenter till min sambo. Jag vet vad han gillar o.s.v. men det är ändå svårt, då jag aldrig hittar det han gillar i våra affärer! Sedan vill jag inte heller köpa saker bara för sakens skull. Det ska vara något bra! Sedan så hjälper det inte när våra två enda spelaffärer försvinner för gott i vår stad. Man kan ju alltid köpa spel i andra affärer, men i spelaffärer så finns det annat gott och blandat, som muggar, t-shirts, figurer o.s.v. Vi hade även en annan cool affär som sålde figurer från spel/filmer, fina drakstatyer, älvor, ja mycket häftiga saker. Såklart så stängde dem affären nu i år...  Dem tre bästa affärerna är borta nu och ersätts med klädesaffärer som det redan finns tusentals av! Lyckades i alla fall hitta lite saker till gubben, som han säkerligen kommer att gilla. Men känner mig lite ledsen att jag inte kunde hitta mer presenter... :(

Senare ikväll när sambon kommer hem, så ska vi ut och äta pizza och sedan så ska vi gå och kolla på "Star Wars Force Awakens"!

Inga kommentarer: