måndag 2 mars 2009

2 Mars

Well, igår hade jag visst födelsedag och fyllde 21. Jag blev väckt tidigt av Micke som gav mig två presenter. Jag fick en Jack Skellington knockerhead och även Nightmare before christmas special edition dvd:n :D Och så fick jag även ett fint kort med en varg på <3
Senare vid fyra åkte vi ut till stan där Micke hade en överraskning! Och det visade sig vara en tur hos bowling hallen! Wooh! Har inte själv bowlat på fleeeera år (om nu inte Wii bowling räknas, hehe). Så det var kul :D Blev snabbt trött bara, vilket var tydliga tecken på att jag skulle få ont i kroppen nästa dag (vilket jag också har haha) Sen skulle vi gå lite på stan och kolla i affärer, men så dumma som vi är, glömde vi bort att det var Söndag och allt hade stängt :( Men det gjorde inget, för vi stack till Max sen och åt :3

Så jag hade en underbar dag!

Inga kommentarer: