fredag 3 april 2009

Äntligen värme!

Wow! Nu är det verkligen vår och värme! Micke och jag var precis ute på promenad, och geez va varmt det var! Jag tänkte att ta på mig en tröjja istället för min jacka, men t.o.m. det var varmt. Det var verkligen skönt :) Det är många studenter ute nu och passar på när det är varmt, många av dem har hund också... Saknar verkligen Viggo :( Blir skönt att ha honom här. Kommer bli kul att gå promenad med honom i skogarna och allt! Även jag och Micke har börjat gå på promenad oftare nu :) Igår var vi på en lång promenad och lekte även på en lekplats, eller ja, Micke gjorde det. Vilket resulterade i att han ramlade och skadade sig såklart, haha. Stackaren fick ett stort rött sår på ena sidan av foten. Men han mår bra, som tur :)
Hoppas vädret håller sig länge, det vore skönt!

Inga kommentarer: