torsdag 9 april 2009

Katt

Jag ha r blivit väldigt intresserad av en katt jag såg på Blocket igår! En åtta månader kastrerad, vet. besiktad och avmaskad, för 100 kr! Och den finns även här i Växjö! :D Jag har länge velat ha en katt, och tycker kanske det också vore bra för Viggo att få en kompis när han väl kommer upp hit. Men jag är fortfarande lite osäker om det hela. Jag vet att Viggo tycker om min syrras katter, men kommer han att gilla andra katter? Och vågar man lämna Viggo och en katt ensam hemma? Kanske inte i början... Men ja, jag är i alla fall rätt sugen på att skaffa en katt :) Och att denna är ung och redan kastrerad och besiktad gör hela bättre! Och billigare för vår del ;)
Jag saknar också Viggo väldigt mycket :( Och saknar även att ha lite liv här, så en katt plus Viggo vore suveränt!

Inga kommentarer: