torsdag 28 maj 2009

Igår fick vi lite kattmynta som vi kunde ge till Lucy :D Vi tänkte använda det på hennes klösbräda eftersom hon inte klöser på den... Våra stackars möber får ta emot klorna istället hehe. Dock det ironiska är att hon klöser på själva tygen runt brädan, men inte själva pålen, tsk tsk! Så vi fick lite som vi kunde sätta på pålen... Hon luktade lite på det, men hon verkade inte särskilt intresserad av det =/ Hon verkar iallafall inte bli så "hög" av det. Kanske tar lite tid :P

Nästa vecka på fredag släpps äntligen... *trumvirvel*... THE SIMS 3!!!! *hoppar runt som en galning* Yaaay!! Kan knappt tro att det faktiskt släpps på fredag nästa vecka!! :D Haha, det var samma för ett par år sedan då The Sims 2 skulle släppas, haha. Det enda jag pratade om var bara The Sims 2, lol! Och när man äntligen fick det, så funkade det inte på dator-fanen! Blev så arg och ledsen lol. Det spelet har kostat endel för att kunna spelas, hehe. Men nu är jag i alla fall säker på att min dator kan köra The Sims 3 :) Även Micke är säker, och jag litar på honom <3 Och EA lovade att göra The Sims 3 lite mer "dator väntligt", så jag hoppas dem håller vad dem lovar ;) Men om jag nu kan spela Oblivion väldigt bra på min dator nu, så borde Sims 3 inte vara något större problem. Dock är det bara min hårddisk som har fuckat sig lite nu på den senaste tiden... Men vi ska ta med den in till dator butiken där vi köpte den, så dem kan få testa den, och så kanske vi förhoppnings kan få en helt ny :)

Inga kommentarer: