söndag 31 maj 2009

Lyckades vakna tidigare än vanligt idag :) Så jag gick upp och duschade, klädde på mig. gjorde frukost (åt en som fortfarande låg och snoozade hehe ;) ) och diskade! Efter vi båda var klara gick vi ut på promenad runt sjön här. Det var så mysigt och väldigt varmt därute, jag gissar på typ 30 grader. Sedan gick vi förbi den vackra gröna skogen och sen över den nybyggda bron :) Det var första gången som vi kom över till andra sidan av sjön... Men där fanns faktiskt inget intressant. Efter det gick vi tillbaka, och gud vad trött jag var. Ont i fötterna, svettade som en gris och riktigt törstig. Så det var extra gott att dricka vatten när vi kom hem ;) Efter det spelade jag lite Sims 2 (uppvärmning innan Sims 3) och sen åt vi middag :)

Lucy gjorde även en söt grej idag... Efter jag hade kammat henne, gav jag henne lite godis, sen lämnade jag godispaketet på golvet för jag skulle fixa en sak i köket. Sen ropade Micke på mig, och när jag kom tillbaka höll Lucy på att ta mer godis genom att ta in tassen och dra ut en massa godis! Den lilla jäveln hehe ;)


Inga kommentarer: