tisdag 16 juni 2009

Drag me to hell!

Idag såg jag och Micke på Drag med to hell på bio! Den var väldigt bra och härligt b:ig! Skönt att se en skräckis av Sam Raimi igen :) Den var läskig men ändå lite komisk, som vanligt då när det gäller Herr Raimi. Jag gillar verkligen skräckfilmer med onda andra, demoner och whatnot. Det är verkligen nåt som jag tycker är läskigt! Jag tycker fortfarande att Exorcisten är läskig hehe. Men även om vi hade en trevlig bio stund, så fanns det endel störiga typer i publiken... Först var det en hel gäng med ungdomar, runt 15-16 år som satt tillsammans. Många tjejer som hela tiden skulle byta plats och som höll på att fnissa och ha sig. Men värst var en jäkla snubbe bakom oss som gapflabbade åt allt möjligt i filmen hela tiden! Jag har inget emot folk som skrattar, men jag avskyr verkligen folk som skrattar rakt ut och åt nåt som inte ens är kul. Det var verkligen enerverande, man fick lust att slå till honom haha. Han skrattade även i slutet av filmen som verkligen inte var kul. Wow, hoppas inte vi stöter på honom igen, usch. Detta är nåt som jag inte gillar med bio, störiga folk. Och värst är när man ser en film med sjuårsgräns... Ungar som skrattar åt allt och inget och som hela tiden frågar sina föräldrar om ditten och datten om filmen. Men aja, vad gör man? :P


Inga kommentarer: