lördag 27 juni 2009

Jahopp! Så är midsommar över och allt annat skit :D Och solen har äntligen återvänt igen! <3 Inte så mycket har hänt... Micke sökte till jobb men såklart fick han det inte... även om det verkade som han skulle få det... fan va sur man blir!

Jag kunde inte låta bli att kolla mig själv i spegeln idag efter att ha duschat. Och tillsynes har min kropp blivit rundare till formen :o Och det gillar vi inte... Jag har inga problem att vara mullig, men nu har min bak plus höfterna blivit större!! Och bara för det får jag ångest och vill träna och motionera... Gud vad jag önskar att det var som i Sims spelen... bara träna ett par timmar och ta-daaa: Slank kropp!! Verkligenheten suger :P Längtar som fan tills vi har mycket pengar och kan träna Har även bristningar på sidan av skinkan som inte heller ser så vackert ut... >_> Suck, jag hatar att vara tjej :PJag bryr mig egentligen inte om ett par extra kilon, men ändå finns det där... inom oss. Det där typiska tjej grejen som gör att vi alla faktiskt bryr oss lite om kilona. Dammit! Vill gärna vara mullig, men inte såhär mullig! Börjar fan snart se ut som kvinnorna i "How to look good naked"! =_=

1 kommentar:

Ina sa...

I say one word, LCHF. Good luck. ;0)