onsdag 8 juli 2009

Idag var jag och Micke på en sorts ungdom kurs för arbetssökande, nåt som socialen hade fixat åt oss. Det är en fyra veckors kurs där vi får söka efter jobb, få friskvård och annat tråkigt skit. Som tur är det inte så mycket, men ändå... bleh! Det värsta var att jag och Micke fick inte komma i samma grupp, eftersom dem här "lärarna" tyckte att vi var för "tighta" Liksom what the fuck?? Det är ju klart vi vill vara i samma grupp, det känns mest bevämt och även för att komma dit och åka hem samtidigt. För jag har typ en och en halv timmes lektion innan han och ibland har han det före mig, och vi har inga pengar till buss och sånt heller, och att gå hem är alldeles för långt... Så vi får antigen sitta och vänta på varandra eller kanske gå på stan. Kul! Och dem sa även att om vi är med i samma grupp så kommer kanske vår grupp att påverkas av det! The hell?? Det är ju inte så att vi kommer att sitta och klänga på varandra och utropa hur mycket vi älskar varandra för att sedan hoppa på varandra och gosa och ha oss. Vi vill bara vara i samma grupp för det känns bäst och är lättast för oss båda när det gäller att åka dit och hem igen. Man, jag hatar sånna här typer :P

Inga kommentarer: