måndag 13 juli 2009

Jahopp, idag var vi på jobbsöknings skitet, det var väldigt tråkigt... :P Vi satt bara och pratade om hurvida vem man borde ansöka till ett visst jobb och så vidare. Jag sa inte så mycket, hehe. Jag brukar aldrig vara så pratglad när det gäller sånt här, och speciellt inte med folk jag inte känner. Men om jag har tur kommer kanske jag och Micke i samma grupp sen :) Well... det var det tråkiga idag, men som tur har dagen redan blivit roligare! Efter jobbsökningen stack vi till bion för att köpa biljetter till filmen Brüno :D Men det var stängt där och öppnade först vid fem, så vi stack till kyrkogården och gick en promenad där sålänge. Sen blev klockan fem och vi stack in och köpte våre biljetter! Efter det körde vi till Gottegrisen och köpte lite godis till kvällen och efter det åkte vi till MacDonalds och åt. Men om jag ska vara ärlig så är MacDonalds inte lika gott mer :P Det börjar bli dyrare och man får inte riktigt valuta för sina pengar... Nää, Max är godare, och även Burger King :) Sen åkte vi hem för att se till att Lucy mår bra, och även umgås lite med henne innan vi åker iväg igen om en halvtimme ungefär. Ska bli kul att åka på bio :) Och sen på torsdag blir det den nya Harry Potter filmen såklart ;)

Inga kommentarer: