söndag 18 oktober 2009

Hallow's End

Jag och Micke hann äntligen få lite pengar, och med dem kunde vi äntligen starta WoW igen!! Och idag började då World of Warcraft's egna halloween helg: "Hallow's End"! Det är första gången jag och Micke är med på det (vi missade det förra året) och jag tycker att den eventen är ett av dem roligaste! Förutom Love is in the air, Childrens Week och Noblegarden! För dem är också väldigt roliga! Och nu eftersom att förra året fick WoW ett sådant här achievement system, så man har lite mer mål och annat kul att göra i spelet. Och alla events har sina egna mål. Jag och Micke har klarat alla, utom Midsummer som vi missade, p.g.a. pengabrist. Hade vi gjort den plus det sista kommande nu, så hade vi fått en drake som man kan flyga på av all mödan. En "Violet Proto-Drake" som är en av dem snabbaste mounten (ridbara djur, fordon o.s.v.) Men nu måste vi vänta till nästa år så vi kan fixa alla achievementen i Midsummer. Aja, då slipper vi i alla fall resten! :D Men aja, nu är det entligen Hallow's End! Och inatt fixade vi en boss, som man kan möta varje dag i denna eventen. Och när man har dödat honom får man en massa coola saker.

Vi fick en Magic Broom av bossen, som är så cool!! Men tyvärr verkar det som att man bara kan ha den i två veckor... :( Eftersom det är en halloween sak... och skaparna av WoW tycker antagligen att man inte kan flyga runt på en kvast mitt på sommaren... Men bryr sig?? Jag dödade inte bossen bara för att få en tillfällig mount som jag kan ha i två veckor!! Jag vill kunna ha den hela tiden! Är det så mycket begärt? Aja, vi får se hur det blir efteråt.



Jag och Mickes flygande kvastar! :D Micke är den lilla gnomen! <3




Händer mycket här!





Och nu strax ska vi fortsätta med vår achievement jakt!

Inga kommentarer: