tisdag 29 november 2011

Idag ska det städas!

Sen förra veckan har man haft ont i halsen. Halsonten kommer och går, men verkar vara mest aktiv på kvällen och morgonen. Hoppas bara att det inte utvecklas till något värre skit, som hostningar, usch.

Idag ska jag storstäda! Badrummet och köket är det viktigaste. Badrummet ser ut som... ja... hemsk. Man borde kanske också ta upp julpyntet. Fast funderade på att först börja pynta den 1 December. Visst har det nyligen varit första advent, men jag räknar inte det som juletider förrens det är December! Så det så!

Redan i slutet av Oktober började affärer sälja julpynt och skit, och hela November har i princip varit "Jul Junior". Jag stör mig riktigt mycket på sånt!  Julen är först i December om ni inte har märkt det! Men såklart vill affärer börja sälja så tidigt som möjligt. Pengar, pengar, pengar!

Vi har dock inte så mycket pynt. Vi har en julstake och sedan kanske tre tomtar haha. Ville gärna köpa lite mer julpynt, men det får bli senare!

Nu måste jag komma igång med grejer!

Inga kommentarer: