tisdag 22 april 2014

Haft en trevlig påskhelg

I påskhelgen så var jag och min sambo nere och besökte våra familjer. Vi åkte ner i fredags och åkte hem igen i söndags. Det har varit riktigt mysigt!

På lördagen så kom min syster och hennes man på besök, vi skulle nämligen ha en stor middag på kvällen med hela familjen. Min syster och hennes man har även skaffat två hundar. Två små söta chihuahuas, en vuxen och en liten, liten pälsboll till valp. Så sjukt söta var dem! Sedan vid kvällen så kom resten av familjen och vi åt en god middag. Min sambo kom även på kvällen och höll oss sällskap vid middagen, sedan åkte han hem igen till sin familj. Senare på söndagen, så kom han igen och vi stannade till middagen där vi åt grillad mat.

När vi väl skulle hem, så stannade vi vid en bensintank för att tanka lite extra så att bilen kunde köra hela vägen hem. Då sa min sambo helt plötsligt: "Älskling... Jag har gjort ett misstag..." Sedan sitter man där och undrar: "Va??" Sedan visade det sig att han hade glömt nycklarna till tanklocket hemma... Vi åkte hem igen till mina föräldrar för att se ifall min pappa kunde hjälpa oss. Efter ett tag så åkte vi till Billisten och de hjälpte oss med att bända loss locket. Det tog ett tag, men de lyckades. Sedan tankade vi och vi kunde äntligen köra hem igen.

Inga kommentarer: