måndag 7 april 2014

Nerv i kläm?

Ahh, vilken helg, det har varit mysigt! Ätit god choklad och gräddbullar och kollat på film och serier. Så synd att det redan är måndag, usch, då måste man vänta till nästa helg för mer gott-gott... :(

Något konstigt har hänt med min arm. För ett par veckor sedan, så hade jag denna skumma känslan i högra armen. Det kändes som en muskel som klämdes åt. Ibland kunde det tryckas åt så hårt att det kändes som om någon petade mig på armen. Har seriöst blivit skrämd ett par gånger då jag helt plötsligt känner att något trycker mig på armen när det inte finns någon där, haha.

Igår så började det göra ont istället. Hamnar armen i vissa positioner, så gör det ont. Ibland så kan det göra ont som fan! Det hugger till och sedan får man obehagliga rysningar igenom armen. Ibland gör det mindre ont och ibland mer. Det är ganska läskigt då det kommer plötsligt.

Jag och min sambo gissar på att det är en nerv som är i kläm. Men kan det verkligen göra så ont? Det verkligen blixtrar till i armen och känns sjukt obehagligt. Jag gjorde för att tag sedan lite armövningar och dum som jag var, så gjorde jag inga uppvärmingar innan. Så det kanske är därför? Det kom liksom inte plötsligt, det kom mer smygande. Får hoppas att det går över, annars så får man kanske kolla upp det.

Inga kommentarer: