lördag 28 mars 2015

Glossybox Mars

Idag, så kunde jag äntligen gå och hämta min Glossybox hos posten. Den hade egentligen anlänt igår, men posten var för lata för att skicka ut sms till mig. Fick först ett sms efter sju, då posten hade stängt...

Jag är faktiskt väldigt nöjd över denna månadens Glossybox. Jag var faktiskt lite orolig över att jag skulle bli besviken. Men icke!


Designen på mars-boxen är ganska cool!


Jag fick en "Tinties Lip Butter" med rosa färg av Royal Apothic. Denna lilla söta dosa fick vissa i februari-boxen och jag var lite butter eftersom jag inte fick en sådan. Men denna gång så fick jag den, yay! Den luktar väldigt gott och återfuktar läpparna bra. Läpparna får även en lite mer rosa nyans.

Sedan så fick jag en läppstift i lila färg från Make Up Store. Är inte helt hundra på att lila passar mig, men vi får se! Dock alltid kul med läppstift!

Fick en "Moisturizing Peeling" från Naobay. Behöver verkligen sådant, så jag är nöjd! Jag gillar locket på tuben som är gjord av riktigt trä.

Och äntligen.... ÄNTLIGEN! En eyeliner med namnet "You're so FINE Liquid Eyeliner", haha. Har längtar sååå! Min gamla tog slut flera månader sedan... :( Så nu fick jag en liquid eyeliner från Elizabeth Mott.

Tillsist fick jag en 3D White Luxe Pearl Shine tandkräm från Oral-B. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna. Jag är lite nervös när det gäller whitening tandkräm. Denna säger visserkligen är den är säker för emaljen. Men... kan man lita på det? Jag reagerade lite på att den innehåll krossade skaldjur och krossade pärl pulver, haha. Alltså what? Måste läsa på lite om denna på nätet. Om den verkligen är säker, så kommer jag att använda den! Har redan en tand vars emalj är halv borta, vill inte riskera att jag försämrar den ännu mer! 

Inga kommentarer: