tisdag 3 mars 2015

Super Smash Bros!

Har äntligen fått spelet "Super Smash Bros" till vårt Wii U! Det spelet som jag som mest har längtat efter. Beställde det i helgen och kom redan idag, vilket är härligt, då jag trodde att den skulle komma imorgon istället.


Det är skönt med lite fler spel till vår Wii U. Annars har vi bara kunnat spela Mario Kart 8, haha. Men det är ju också väldigt underhållande.

Har också skaffat en Amiibo figur, som man kan använda till "Super Smash Bros" och andra spel. Köpte såklart en Samus Aran figur, då hon är både min och gubbens favorit spelkaraktär!


Har även beställt en ny kontorstol hos Jysk. Min nuvarande är ganska sliten och platt, så man får ont i rumpan efter att man har suttit ett tag. Denna nya stolen som jag väntar på är ren lyx! Memoryskum och allt! Lär nog få den idag, när ICA känner för att skicka ett sms om när jag kan hämta den...

Inga kommentarer: