måndag 24 augusti 2015

Wow, ja, här har man minsann inte uppdaterat på ett tag. Snarare en månad! Har absolut inget vettigt eller kul att skriva om, alls.

Jo, mina föräldrar var på besök hos oss två veckor sedan. Vi fikade lite och sedan gick vi en lång promenad i det varma och fuktiga vädret. En stor, fet mygga satte sig på min arm och började suga blod. Viftade snabbt bort den när jag fick syn på det. Det sjuka var att det gjorde verkligen ont när myggan stack in sin "snabel" i min arm! Det stack till som om någon hade stuckit min arm med en nål. Dagen efter så hade jag en rejäl bula på min arm! Den försvann dock efter några dagar.

Vad händer annars här? Ingenting värt nog att skriva om i alla fall. Eller ja... Jag ska klippa mig på onsdag, ser inte fram emot det, haha. Men mitt hår börjar bli långt och trassligt.

Jag känner mig väldigt osäker på min blogg. Har inga läsare. Inga kommentarer. Det finns liksom inget som motiverar mig att fortsätta! Men samtidigt så har jag lagt så många år på att skriva i denna blogg, så man vill inte heller bara sluta. Men samtidigt så är det ingen som bryr sig att läsa min blogg för den är väl ganska ointressant. Så blir det när man lever ett normalt och trist liv. Det är synd att det oftast bara är skandalbloggar som får uppmärksamhet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg læser den altid og syntes det er hyggeligt at se hvad du skriver





Unknown sa...

Jej læser altid hvad du skriver syntes det er hyggeligt