torsdag 30 juli 2015

Glossybox Juli

Igår så fick jag äntligen min Glossybox som var några dagar försenad.

Fick endel trevliga saker. Men jag hade förväntat mig lite annat.

Fick en läppenna från "Glazel Visage". Det fanns två olika färger som man kunde få. "Raspberry Pink" eller "Orange Nude". Jag fick den sistnämnda. Testade den och den var godkänt.

En annan lite cool sak som jag fick var en "Liner Brush for Nails" från "Yves Rocher". Det är alltså en pensel som man kan måla på naglarna med. Dekorera etc. Ska bli kul att testa någongång.

Fick återigen ögonskugga. Lösögonskugga från "Hot Makeup".  Guldig färg.

En stor tub med body scrub från "Cocoa Brown By Marissa Carter". Gillas, då jag älskar scrub!

Och tillsist fick jag en liten tub med "Base Serum Enhancer" från "NoxiDoxi". Vitaminberikande och fuktgivande serum.

Som sagt, så är jag nöjd. Lådans design är också riktigt cool! Snyggaste lådan hittils. Jag hoppas dock att jag snart får en mascara, haha. Lite fondation vore också trevligt! ;)


Inga kommentarer: