måndag 6 juli 2015

Äntligen är det över!

Värmeböljan är äntligen över. Men än känns det lite fuktigt. Det skulle bli åska nu i natt. Det har varit kraftig åska i både Tyskland och Danmark, så jag hoppades på att det skulle bli åska här med. Men nope! Det regnade lite inatt dock, men det var allt.

Nu idag så är det ganska stormigt. Och solen är gömd bakom alla mörka moln. Det är riktigt härligt att slippa den där jädra solen. Temperaturen ligger runt 19-20 grader, vilket är precis lagom.

Fick dock lite panik idag när jag skulle sätta på min fläkt, då jag var riktigt varm efter att ha bytt sänglakan. Fläkten snurrade riktigt långsamt. Jag blev väldigt nervös och tänkte: "Shit, nu dör min fläkt!" Men efter ett tag så började den snurra fortare och fortare, phew. Jag är dock väldigt orolig att fläkten kommer att dö närsomhelst, haha.

Inga kommentarer: