måndag 6 juli 2015

Ny spelkonsol!

Vi har skaffat en ny spelkonsol... En Playstation 4!

Vi har länge velat ha en, men har väntat på det rätta tillfället (prissänkning, haha) och Elgiganten hade rea på dem, med ett riktigt bra pris! De försvann väldigt fort, så jag är glad att vi lyckades nappa en.


Det finns så många bra spel till PS4-an och det kommer fler och fler hela tiden. Både jag och sambon valde denna istället för Xbox One då PS4-an har fler intressanta exklusiva spel.

Såklart så behöver vi även spel, så vi skaffade "The Witcher 3: Wild Hunt"! Min sambo är ett stort fan av spelen. Jag gillar också spel-serien, men har inte spelat ettan eller tvåan. Har dock tittat på medans min sambo spelade. Men jag ska spela trean, absolut.


Det finns även en massa andra spel som man vill ha till vår PS4, men det får bli sen! Nästa spel blir kanske "Dragon Age: Inquisition".

Inga kommentarer: