lördag 28 november 2015

Glossybox November

Det är nog dags att skriva om månadens Glossybox!

Vart ska man börja...

Fick återigen en ansiktsmask från MayBeauty. Klagar inte, då jag älskar denna ansiktsmask! Man känner sig så ren efter man har tagit av den!

Fick en "Golden Skin Caviar Eye Roll-On från Être Belle Cosmetics. Jag har länge velat ha en sådan och blev glad att jag äntligen får testa en! Den ska typ fräscha upp ögonen lite och dämpa svullnader. Dock tycker jag inte att den funkar så bra. Men jag gillar den kyliga känslan när man rullar på lite under ögonen.

Fick även en blå kajal penna från Make Up Store. Är inte så imponerad.

Fick en härlig ansiktsvatten från NaoBay. Älskar den!

Och tillsist så fick jag läppbalsam från Carmex. Gillar denna skarpt! Känns härligt kylande och mjukgör läpparna relativt snabbt.

Älskar även lådans jultema! Lär nog använda den till alla julkort som vi har fått genom åren.


Inga kommentarer: