tisdag 3 november 2015

Glossybox Oktober

Förra veckans Glossybox...

Here I go!

Blev lite besviken på månadens innehåll. Hade gärna sett lite mera smink, som vanligt. Tycker vi får alldeles för mycket krämer! Hinner liksom aldrig få slut på dem innan jag får en ny en.

Fick i alla fall en liten tub med dagkräm från Talika. Har inte testat den så mycket, så jag vet inte riktigt hur bra den är. Den ska vara bra.

Fick ännu en läppglans/läppstift grejsimojs från Elizabeth Mott. Jag älskar saker till läppar, MEN, jag får alltid röd färg. Jag gillar rött, men lite andra färger vore bra.

Fick en base primer från Emité Make Up. Man smörjer in ansiktet med denna innan man sätter på smink.

Sedan fick jag en handdesinfektion med hallondoft från DAX. Alltid bra att ha i väskan.

Tillsist så fick jag en dryck från Noa Relaxation. Ska vara bra för kroppen o.s.v. Men den var inte alls god, så den fick min sambo.

Inga kommentarer: