lördag 28 november 2015

Lite segt med bloggandet

Har inte skrivit på en väldigt lång tid! Har inte orkat eller haft lust. Har inte känt att jag hade så mycket vettigt eller intressant att skriva om.

Förra månaden, så var jag och gubben på en Halloween fest som min syster hade bjudit oss till. Så vi åkte ner till Skåne, träffade min familj och hade det mysigt. Vi sov över hos mina föräldrar och vi satt och spelade tärningspel på kvällen och åt godis. Mys!

Sedan nästa dag så åkte vi också besökte sambons familj innan vi åkte hem.

Vi var återigen nere på besök hos båda våra familjer förra helgen. Min sambo fyllde trettio år denna månad och hans familj ville fira honom med en fest. Vi var hemma hos hans syster där hela hans familj var. Vi åt mat, drack lite drinkar och hade det trevligt. Och på dagen vi skulle åka hem, så besökte vi min familj lite snabbt och sedan åkte vi hem till Småland. Det började även snöa som fan när vi var i Skåne! Men när vi väl kom hem till Växjö, så var det ingen snö någonstans.

Nästa vecka så är det redan julafton... Var det inte nyss januari?? Helt sjukt haha!

Inga kommentarer: