lördag 12 december 2009

Lucia Movie Night is now!!

Yes! Ikväll är det dags för Lucia Movie Night!! Jag och Micke har nyss kommit hem från Willy's, vi har förberedt oss med energi drycker och godis! Vi ska ju kunna hålla oss vakna ;D Det börjar klockan 00:00 och slutar vid 6:00 typ, så det kommer att bli kul! ^_^ Det här blir andre gången för mig att gå på Lucia Movie Night. Jag kommer att skriva mer om kvällen imorgon, och vilka filmer som visades. Filmerna dem visar är hemliga och kommer först har premiär senare, så det är typ tre hemliga förhandsvisningar. Hade varit nice om dem visade Avatar, men det är nog inte så troligt, eftersom det är en sådan storfilm, men men... det hade varit coolt :D Dem får visa vad dem vill, bara dem INTE visar Göra Kanal 3, i så fall dör jag, eller nä... att dö vore för lyxigt, skulle dem bakom filmen säkert tycka, istället för jag plågas igenom hela filmen, hehe. Fast jag tror inte att dem kommer att visa den... men ifall dem gör det, så hoppas jag att det i alla fall är den sista filmen.

1 kommentar:

Ina sa...

nå, hvad blev det for filme