lördag 12 december 2009

Madness? This is mammoth!!!

Ibland händer det spontana och skumma saker inne på WoW. Folk som helt plötsligt gör oväntade saker... som det här:



Folk hade satt på sina mammut mounts och ställt sig i en enda hög mitt i staden Dalaran. Jag såklart ville vara med i detta random flumm :D Jag är den lilla mammuten på bilden. Jag är liten för att jag har tagit en potion som gör mig mindre.



Jag älskar när sådana helt random saker händer i spelet. Istället för att bara stå och idla inne i staden, så flummar man runt på sin mammut! Genialt!!
Rätt som det börjar alla gå på led, och jag följer med såklart :)





Galet, haha!

Det hände något liknande under jul eventen. Alla hade förvandlat sig till små julgnomes och även förvandlat sina mounts till värsta Rudolf, och sedan började alla såklart gå i led :D



Nästa vecka är det "Winter Veil" juleventen igen! Så vi får se vad folk hittar på då :)

Inga kommentarer: