torsdag 31 december 2009

Så, nu funkar äntligen min dator! Vi har äntligen skaffat nya delar till den, så den funkar perfekt nu :)

Så i Tisdags var vi även i Göteborg och såg på Avatar i 3D! Det var riktigt häftigt! Verkligen värt pengarna och resan. Och filmen var också riktigt bra! Och den var också jäkligt bra gjord, det syntes knappt att det var datoranimerat. Vi kommer säkert att se den igen, fast här i Växjö :) Och inte på 3D, eftersom vi inte har 3D biograf här.

Jag är även rätt kraftigt förkyld. Allt började i Fredags förra veckan, med att jag fick lite ont i halsen, sedan utvecklade det sig till en värre halsont. Och när jag kom hem blev jag mer förkyld och fick snyta mig hela tiden, och dum som jag var åkte jag med och handlade och stressade på Måndagen. Sedan under natten hostade jag som en pensionär, och gick redan upp fem på morgonen, fast att vi skulle egentligen upp klockan halv sju. Fast med en sådan hosta så orkar man bara inte att ligga till sängs. Sedan bar det åt till Göteborg. Kanske inte det bästa att göra när man är förkyld, men men ;) Allt gick bra, tills vi skulle hemmåt. På bion var det så kallt att det retade upp min hals, så jag fick jätteont i halsen. Min näsa svullnade upp så att det gjorde ont när jag hade mina 3D glasögon på mig. Sedan när vi skulle hem mådde jag relativt kass. Och på tåget mådde jag bara sämre. Inte särskilt kul när man ska åka tåg i tre timmar. Så jag försökte sova hela vägen hemmåt. Det var rätt svårt, men det gick. Sedan när man väl var hemma, hoppade jag i min pyjamas och tåg täcket och kudden till soffan och myste. Nu mår jag bättre, men har en jäkla rethosta, och näsan är fortfarande lite krasslig *suck* Aja, det går väl snart över. Jag har nog också råkat smitta sambon :(

Aja, allt kommer nog bli bra till slut :)

1 kommentar:

Ina sa...

jeg har begyndt på min blog igen.. knus