fredag 18 februari 2011

Fredag wooh!

Fredag idag! Det är skönt :)

Vi har nästan precis kommit hem från träningen idag... Var inte alls sugen på att träna innan, kände mig så lat. Men gick ändå och efteråt mådde man bättre :) Ville köpa lite godis idag, men får hålla mig till imorgon istället ;) Nu när man har bränt kalorier så vill man helst inte förstöra allt genom att äta godis. Känner mig dock enormt sugen på... ja allt! Men efter jag har ätit middag så lägger sig sugen ner lite :)

Måste säga att jag har blivit duktigare på att äta nyttigt... Har börjat att äta Verum med müssli. Jättegott! :) Har inte helle druckit pepsi eller smågodis på hela veckan, det har bara varit lite frukt och fil. Vi har även blivit mer kalorimedvetna ;) Kollar förpackingen innan vi köper diverse saker! :)

Så! Ska strax käka mat! Och imorgon blir det godis, yay! ;)

Inga kommentarer: