fredag 4 februari 2011

Shopping Spree!

Idag var jag och gubben i stan och shoppade lite! Vi köpte ett par nya stövlar till mig, för mina gamla var alldeles slitna och äckliga. Sen köpte vi en ny borste till mig och en kam till pojkvännen :) Och så köpte vi även ett par strumpbyxor till mig, skulle egentligen ha köpt ett par svarta leggings, men den grå/svarta strumpbyxorna var coolare!



Vill inte förvandla min blogg till en rosa äcklig, fnittrig, fjortis modeblogg genom att lägga upp bilder på kläder jag köper. Men en gång skadar inte, och plus att jag inte är någon fjortis ;)

Efter lite shopping på stan så åkte vi till Gottegrisen och inhandlade lite gottigt snask för helgen! Jag blev lite väl nostalgisk när jag såg de där gamla chockladcigaretterna, så jag köpte en :) Tror jag var 6-8 år sen jag åt sådana senast, haha.



Yankie!! Har aldrig sett de här danska godingarna i Sverige förut! Äntligen får jag smaska på en sådan igen! Yes!

Så ikväll blir det mysigt... med film och gott-gott!

2 kommentarer:

Katja sa...

Vad fina stövlar du köpt! :-) För att inte glömma anmärka chokladcigaretterna, fasen det var längesen, såna brukade jag också äta när jag var mindre! :-D Dom var sjukt goda, men ibland kunde jag bli irriterad på pappret runt chokladen som ibland bara vägrade släppa, haha.

Jag får verkligen ingen känsla av att det här är någon fnittrig fjortisblogg trotts att du postar sånt här.

Vad jag ser är en tjej som verkar ha sin egna personliga stil och sånt tycker jag är skit kul! Så jag ser hellre vad du köpt än en fjortis, slash, modebloggare. För dom verkar inte köpa för sin egen skull, utan bara för att plassa in nånstans.

Icewolf sa...

Tackar! :) Jag har alltid varit svag för stövlar, haha. Jag brukade äta en massa chockladcigaretter som liten. Fast nu när jag har smakat de igen, så var de inte like goda haha.

Haha tack :)