måndag 5 mars 2012

Tera Online

Helgen är slut men det har varit supermysigt!

I lördags kom mina föräldrar på besök och jag fick en ny bokhylla som jag länge har önskat mig. Nu kan jag äntligen ha mina böcker framme! Annars låg de alla inne i en garderob. Så vi fikade med kaffe och tårta och byggde ihop hyllan. Senare åkte mina föräldrar hem och vi forsatte att fixa hyllan. Och nu ser det fint ut i vardagsrummet! Inte lika tomt och trist som innan!

Så denna helgen har vi även spelat Tera som jag nämnde i förra inlägget. Tera Online är det bästa onlinerollspelet som jag någonsin har testat! Det är snyggt och riktigt kul att spela!  Jag älskar att slåss mot monster i spelet, det är en sådan härlig känsla!

Jag skapade en Elin som fick bli en Slayer. En söt liten tjej med vargöron och vargsvans. Min sambo skapade också en Elin fast en Warrior. Vi båda springer runt och dödar allt som står i vår väg, haha!


Vi är så söta, haha! Falinea är gubbens karaktär :). Min karaktär heter Fluna! Vi har haft riktigt kul med att spela. Vi har gjort en massa uppdrag och utforskat runt. Tyvärr slutade helgens betatest igår midnatt och vi kommer att kunna spela igen om två veckor. Lite trist.



Skapade också en annan karaktär! En Castanic warrior!

 

Jag saknar redan att spela Tera! Det är så trist att man bara kan spela betan på helgerna. Men när det väl släpps i Maj så kan man som tur spela hela tiden.

Ahh, kanske likabra att inte få spela hela tiden. Fick ont i rumpan av att sitta och spela i flera timmar haha!

Inga kommentarer: