onsdag 28 mars 2012

Lucys nya leksak!

Igår fick Lucy en en rolig leksak som min sambo hade köpt! Jag minns inte vad den heter, men det är en liten gummikackerlacka som vibrerar så pass fort att den roterar runt på golvet i cirklar eller andra riktningar.


Lucy gillar den väldigt mycket. Men eftersom hon har alltid varit en katt som föredrar att observera än att springa runt och leka, så gillar hon att sitta ner och hålla koll på kackerlackan. Men så fort den försvinner utom synhåll så springer hon snabbt fram för att kolla vart den tog vägen.

Den finns att köpa på Tassar & Morrhår för 49 kr. Finns säkert i fler djuraffärer!

Video kommer sen!

2 kommentarer:

Katja sa...

Nämen gud, en sån skulle nog våran katt Wilma tycka om, hur kan jag ha missat den! Ska kika efter en sån jag med nästa gång! :-)

Vad tyckte du om Tassar & Morrhårs nygjorda lokal? Jag tycker det är hur mysigt som helst, kan ju gå där hur länge som helst och titta runt om det inte hade varit för att sambon är med, han är inte lika uppspelt som jag kring såna saker, haha, men han är go som har tålamod ;-D

Icewolf sa...

Ja gör så!

Jag gillar verkligen deras nya look! Gillar speciellt den nya avdelningen med smådjuren! Haha, nä, alla delar inte samma intresse :) Men som tur är min sambo lika förtjust i djur som jag! :D

Jag skulle ladda upp en video här också, där man får se leksaken springa runt. Men av någon andledning så vill videon inte överföras. Ska försöka igen senare! :)