måndag 2 april 2012

Skön helg

Ahh, vilken härlig helg det har varit! Vi har njutit av film och en massa spel!

Förra veckan köpte vi även ett spel på Tradera som jag länge velat ha! Det är ett spel till Nintendo Wii som heter "Monster Hunter Tri". Ända sen det släpptes så ville jag ha det, men har inte haft pengar. Sen kommer det såklart andra spel man vill ha och så sjunker det spelet ner nånstans sålänge. Och senare blev "Monster Hunter Tri" såpass sällsynt att det var riktigt svårt att få tag som nytt. Webhallen hade dock spelet, men det var väldigt dyrt, just för ett spel från 2010. Men förra veckan så hittade vi spelet på Tradera och fick det relativt billigt! Det enda negativa är att säljaren skrev att spelet var i utmärkt skick och när man väl får spelet så är både fodralet och skivan rätt repig. Det är inget som jag skulle kallat för "utmärkt skick". Det är därför vi sällan köper begagnade spel. För folk har så svårt att ta hand om sina spel! Hur svårt kan det vara egentligen? Vi har alltid våra fodral i hyllan och skivan ligger alltid i antigen konsolen eller fodralet. Inget som ligger ute på vare sig golv eller bord.

Men som tur kör spelet som det ska i alla fall. Vilket är bra. Och spelet i sig är också väldigt kul. Har inte spelat det så mycket i helgen dock. Denna helg blev det Tera som var huvudattraktionen, om man säger så.


Ska även lägga upp lite fler bilder från Tera. Men det får bli senare! :) Nu ska jag städa och senare ska jag spela lite mer "Monster Hunter Tri"!

Inga kommentarer: