lördag 28 april 2012

Varit på Grand Samarkand

Idag har vi varit på Grand Samarkand och handlat byxor till mig. Som tur var det 25 % rabatt på alla byxor inne på Kapphal. Så vi hittade ett par mysiga jeans leggings som satt bra på mig! Senare kollade vi vidare lite i affärer och efter det stack vi till Rusta för att köpa en ny toalettsits. Den gamla gick i sönder, haha. Det var en sådan dålig plastig som sprack så fort man råkade tappa toalocket eller liknande.

Sen åkte vi tillbaka in till stan och köpte en bränn-skiva till min sambo. Efter det bestämde vi oss för att ta en pizza hos Pizzeria Excelle. Så vi beställde en calzone och sedan tog vi bussen hem.

Det var riktigt skönt att komma hem och äta pizza och dricka lite pepsi. Så nu har man diskat och allt är klart, så nu kan man bara ta det lugnt inför kvällen! :)

Jag ska ta och spela lite Tera Online strax! Spelet släpps nästa vecka, så för oss som förhandsbokade spelet får börja spela en vecka tidigare. Så jag har redan skapat en massa karaktärer, mest för att vara säker på att jag får de namn som jag vill ha. Så det är ju nice! Ska ta lite mer bilder från spelet sen och sedan lägga upp dem här.

Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: