onsdag 2 maj 2012

Vilken härlig helg det har varit!

Det var varit en lång helg och nu är allt som vanligt igen. Min sambo var även ledig måndag-tisdag p.g.a. Valborg, så det var skönt! Det blev som vanligt då, en massa spelande och filmkollande. Det är alltid lika kul! Har verkligen kört en massa Tera Online, det är så kul!

Men idag blir det mindre kul. Ska storstäda toaletten idag. Dock blir det skönt efteråt, när man vet och ser att badrummet är skinande rent. Kanske så tar jag och städar köket också. Vi får se!

Dock blir det ingen mer Tera för mig idag... Serverna är nere idag och de kommer först upp imorgon, då spelet släpps. Och vi lär inte få spela mer förrens vi uppgraderar våra konton med det riktiga spelet. Eftersom den vi hade nu var bara så vi kunde få testa på spelet tills det släpptes då. Men vi ska uppgradera våra konton senare. Så nu kanske man har tid att spela andra spel också haha! Jag var helt upptagen med Tera i hela helgen! Har inte spelat något annat!

Jag har inte heller hört av min handläggare från Arbetsförmedlingen på nästan tre veckor nu. Riktigt skumt är det! Men det är inte mitt problem. Jag skickade ett mail och det kan knappast komma bort liksom. Man undrar liksom vad hon sysslar med, haha. Aja, kanske lika bra hon tar tid på sig. Jag får bara en sådan ångest när jag ska ha med AF att göra. Ja usch, jag önskar att de inte existerade alls.

Jaja, ska äta lite mat nu och efter det ska jag köra igång med städandet! :)

Inga kommentarer: