torsdag 31 maj 2012

I måndags och tisdags var vi utan internet! Vi håller på att byta internetbolag och det hände lite saker, så vi var tvungna att stå ut med två dagar utan internet, haha! Men igår fick vi tillbaka det!

Allt går bra här och vi har fortfarande Viggo hos oss. Han ska dock hem nästa vecka på onsdag. Det blir väl lite skönt att slippa honom då man äntligen kan komma ut lite.

Vi ska på bio samma dag då han åker. Då ska vi se på "Prometheus"! Längtar, längtar, längtar! För dem som inte vet så är "Promentheus" en film som utspelar sig innan första "Alien" filmen. Det kommer att bli sjukt spännande att se! Både jag och min sambo försöker att undvika allt som har med filmen att göra. Vi har sett en teaser och en trailer och dessa två har redan visat alldeles för mycket tycker jag! Och på tv visas en kort tv-spot som ska tydligen avslöja ännu mer av filmen! Igår när jag tittade på tv fick jag snabbt trycka förbi kanalen haha.

"Prometheus", "The Hobbit" och den animerade filmen av Pixar "Brave" är de tre stora filmerna som jag ser mest fram emot i år! Det finns såklart lite andra filmer man är sugen på att se. Men dessa tre är de filmer som jag längtar efter mest!

Inga kommentarer: