tisdag 5 juni 2012

Imorgon ska Viggo hem

Idag är det sista dag då vi har Viggo. Så imorgon kommer mina föräldrar och hämtar hem honom igen.

Tyvärr har det inte blivit så många bilder på honom detta året som förra året. Jag har helt enkelt varit för lat för att ta bilder, haha.

Imorgon ska vi även på bio och se på "Prometheus"! Det blir spännande! Det blir även första gången sen sommaren förra året att jag går på bio.

Så idag har jag som vanligt städat en massa. Jag gjorde även en storstädning inne på badrummet och nu är allt skinande rent därinne! Sen när Viggo har åkt så ska vi städa hela lägenheten. Dammsuga ordentligt och tvätta golven. Vi ska såklart även byta sänglakan, vilket blir skönt. Han fäller endel och har även sovit i sängen, så det är en massa stickande päls i sängen, usch.

Jag har även börjat med Nutrilett (igen!).  Och denna gången har det gått väldigt bra! Har verkligen hållit mig från att äta onyttiga saker under veckan, förutom helgen då. Och jag har gått ner ungefär tre kilo. Nu är jag i alla fall under 70 kilo! Vilket känns jätteskönt!

Just nu tar jag det bara lugnt och väntar på att min sambo ska komma hem!

Inga kommentarer: