torsdag 24 maj 2012

Ännu en varm dag idag! Just nu är det 24 grader. Det är rätt skönt faktiskt. Men inte direkt kul att svettas hela tiden. Jag har nåt skumt problem att jag alltid lätt blir svettig för minsta lilla, fast att jag egentligen inte är varm eller ansträngd. Om jag går ut på en liten promenad, eller bara går till affären och sen hem, så blir jag alltid svettig när jag kommer innanför dörren. Jag blir mest svettig kring huvudet. Runt pannan, i nacken och bakom öronen. Riktigt sjukt jobbigt!

Var i alla fall ute på ännu en lång promenad idag. Jag såg en ekorre idag också! Jag lade märkte till något som rörde sig vid skogskanten och där var en liten röd ekorre som skuttade runt, stannade till och tittade på mig lite och sedan skuttade iväg igen. Man blir alltid glad av att se sådana djur, haha! Och sedan blev jag stucken av en mygga! Jag skulle titta över min skuldra för någon anledning och då lade jag märke till något stort och svart som satt med sin snabel instucken i mitt skin! Ugh! Slog bort den direkt! Ingen ska få sno min blod!

Sedan kom jag hem och det blev städning som vanligt. Lucy välte ner en blomkruka i sovrummet också... Min stackars blomma :(.  Efter jag hade städat och diskat så gick jag ner till soprummet och slängde en massa sopor.

Och nu sitter jag här! Dricker ett stort glas med vatten och isbitar och har fläkten på. Sköönt!

Inga kommentarer: