fredag 4 maj 2012

Städa, städa, städa

Ahh! Idag är det ett bra väder! Ingen sol, ingen värme! Det är skönt... Även skönt för min sambo eftersom han har pollenallergi. Dessa soliga dagar har varit jobbigt för honom då pollen är som värst. Nu får man hoppas på lite mera grått väder och regn då behöver varken jag eller min sambos störas av varken värme eller pollen.

Håller på att städa just nu. Det vanliga som att dammsuga, damma och diska. Ska även byta sänglakan idag. Är man arbetslös så kan man likabra göra vettiga saker hemma som att städa. Jag gillar det faktiskt! Jag skulle faktiskt kunna leva som hemmafru hela mitt liv! Jag tycker det är skönt att gå hemma och fixa saker och sedan när min sambo kommer hem så är det fint och rent och det uppskattar han väldigt mycket! Älskar honom! ♥

Senare idag blir det som vanligt en promenad till Willy:s där vi ska handla mat för helgen och även godis och dricka.

Jaja, får sätta igång städningen!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Katja sa...

Jag håller med i föregående inlägg angående värmen, jag pallar inte heller värmen särskilt bra, men idag blåser det friskt tack och lov för vi ska på dop inne i växjö, i och för sig lite jobbigt när håret fladdrar runt, haha, men det svalkar i varje fall!

Nämen, inte din kille också! Min kille har också problem med pollen, det verkar nåt fruktansvärt besvärligt :-// Hoppas det ger sig snart.

Och ja, gå hemma och pyssla är bland det roligaste, man blir ju så mycket piggare och gladare när allt är i ordning och det är rent :-)

Trevlig helg till er också!